9/05/2015

ANASTASIA BEVERLY HILLS DIPBROW POMADE

Yhtenä päivänä sitä vain tajuaa, ettei millään muulla ole kasvoissa enää merkitystä kuin kulmakarvoilla. Ehkä vähän liioittelen, mutta musta tuntuu ettei mua enää kiinnosta naamassani rehellisesti sanottuna oikeen mikään muu. On ollut vaikea välttyä siltä hypeltä mitä Anastasia Beverly Hillssin tuotteet ja varsinkin ABH:n kulmatuotteet ovat aiheuttaneet ihmisissä. Kävin hakemassa Kampin Kicksistä oman Pomadeni sävyssä Taupe, joka on juuri sopivan kylmä sävy minulle ja ehkä jopa harmahtavan ruskea jossain valossa. En ole meikannut sen ostamisen jälkeen kertaakaan ilman kyseisen tuotteen käyttämistä. Hyvä esimerkki sen pitävyydestä on viime lauantainen baarireissuni. Kun joskus aamuyöllä neljän ja viiden välillä pääsin vihdoin kotiin, peilistä katsoessani kulmani olivat juuri sellaiset kuin aamulla ne olin meikannut.Musta se on hyvän meikin merkki.

Suhtaudun aina tosi kriittisesti ns. hittituotteisiin ja niin suhtauduin myös tähänkin vain todetakseni sen olevan kaiken hypetyksen arvoinen. Oon testannut myös tota ABH:n Brow Powderia, joka oli puuteriseksi kulmaväriksi mielestäni ihan tajuttoman hyvää. Mulla on sitä kulmissa esimerkiksi tässä kuvassa. (klick) Vertailun vuoksi mulla on omaa Dipbrow Pomadea tässä kuvassa. (klick)



Meikällä kulmien tekemisessä pätee sama filosofia kuin muussakin elämässä. Go big or go home. En tarkoita tuolla mitään tälläistä (klick) lopputulosta, mutta itse henkilökohtaisesti pidän tummista, vahvoista ja isoista kulmakarvoista. Olisi siistiä omistaa luonnostaan tummat ja vahvat kulmat, mutta surullinen tosiasia vain sattuu olemaan se että mun kulmakarvat on luonnostaan niin haaleat, hennot ja harvat että olen ainakin toistaiseksi sidottuna niiden meikkaamiseen. Onneksi eletään ihmeiden aikaa ja kaupoista löytyy ties mitä tököttiä tilanteen korjaamiseksi. Seuraavaksi (lue: sinä kauniina päivänä kun mulla rahaa sellaiseen löytyy) ajattelin sijottaa Anastasian Cream Contour Kittiin josta olen lukenut ihan yhtä uskomattomia hehkutuksia kuin kulmatuotteistakin. Haluaisin testata myös Brow Wiziä, mutta suhtaudun siihen jostain syystä huomattavasti vielä kriittisemmin kuin muihin Anastasian tuotteisiin. 

Ps. Musta olisi tosi kiva puhua blogissa useammin tai vähemmän useammin kosmetiikkajutuista, meikeistä ja kaikesta kauneusliibalaabasta, mutta musta tuntuu oman uskottavuuteni olevan kyseisistä asioista kirjoittajana täysi nolla. Totesin kuitenkin tätä postausta tehdessäni sen, ettei mua voisi vähempää kiinnostaa se. Yritänhän mä täällä kirjoittaa myös elämästä ja kuten todettu on, mä en tajua siitä mitään.


6 kommenttia:

  1. On kyllä paras, itsellä ollut kuukauden päivät käytössä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin taitaa olla just kuukauden ollut joka päivä käytössä!

      Poista
  2. mitä sivellintä käytät dip browin kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku Coastal Scentsin toi taitaa olla. Ei ehkä mikään maailman parhain mutta käy mun tarkoituksiin ihan hyvin!

      Poista
  3. Musta on parasta lukea just sulta meikkihöpötyksiä, koska oot niin kriittinen niin voi olla varma etten itsekään sit osta paskaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä! Ehkä menen oman mukavuusalueeni ulkopuolelle ja alan väsäämään näitä enemmänkin!

      Poista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi