5/26/2017

AINA KIIRE JONNEKIN


TAKKI: Cubus PAITA: Monki HAME: En tajua miksi en vieläkään muista KENGÄT: Vans

"Mitä sulle kuuluu?" "No on vaan tosi kova kiire, mut muuten ihan hyvää!"

Niin mä vastaan aina. Niin on vain tosi helppo vastata, koska yleensä silloin ei tule mitään lisäkysymyksiä. Voi sulavasti vaihtaa aihetta johonkin toiseen. Sen kysymyksen välttelemisessä alan olemaan jo mestari, sillä kysymys aiheuttaa mulle joka kerta vähän paniikkia. Siihen on vaikea vastata, varsinkin ihmiselle jota et ole nähnyt pitkään aikaan. On hankala tiivistää viimeiset puoli vuotta muutamaan lauseeseen, varsinkin jos on tapahtunut paljon kaikkea.

Niin mulle todella on tapahtunut. Elämä menee niin lujaa vauhtia tällä hetkellä eteenpäin, että on vaikea pysyä kyydissä. Onneksi menee, sillä välivuodella se ei tuntunut menevän metriäkään. Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että välivuosi oli minulle oikea vaihtoehto. Tapani viettää sitä oli vain jollain tavalla väärä. Tein töitä mikä ei kiinnostanut ja join varmaan sata litraa kaljaa. Silloinkin mulla oli muka kiire, vaikka oikeesti ei ollut. 

Niin mä tulin lopputulokseen, ettei mulla oikeestaan edes ole kiire. Tai on, mutta se on ihan oma vikani. Olen huono priorisoimaan asioita ja siksi mä otankin kaiken mitä eteen vain sattuu. Sitten huomaankin, ettei mulla ole aikaa kavereille, saati sitten itselleni. Toisaalta, se kiire pistää myös tekemään asioita ja pistää sitä elämää lujaa vauhtia eteenpäin. 

Onko teillä kiire? Onko kaikilla aina kiire? Millon voi pysähtyä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi