5/06/2017

EKAA KERTAA YKSIN ULKOMAILLA


Olin Kööpenhaminassa muutaman päivän ystäväni Antin kanssa, jonka kanssa meillä oli ihan huippua. Antti lähti sunnuntaina takaisin Suomeen ja mä jäin vielä muutamaksi päiväksi pakoon arkea. En ole koskaan aikaisemmin ollut yksin ulkomailla, joten mua jännitti snadisti se, miten mä pärjään. Mun suuntavaisto ja kartanlukutaito tunnetusti ei ole mitään kovinkaan kehuttavaa. 

Mä pärjäsin kuitenkin hyvin. Tosi hyvin itseasiassa. Yksi itku, yksi eksyminen ja melkein sata pientä sivua kirjoitettua tekstiä. Oli aika hipsteri olo, kun yksin istuin terassilla juomassa kaljaa ja kirjoittamassa. Oli kuitenkin hyvä olo. Oli kiva olla hiljaa, oli kiva olla vain yksin, oli kiva vain olla. Kuuntelin vain täysillä lempibiisejäni, kävelin just sinne mihin jalat kuljetti ja istuin ihan niin kauan siellä terassilla kuin halusin. Ei ollut kiire mihinkään. Just sen tunteen takia taidan lähteä reissuun kokonaan yksin seuraavaksi. 

On kuitenkin ihanaa päästä jakamaan siistit kokemukset jonkun muun kanssa ja muistella niitä myöhemmin. Nyt tapahtui paljon kaikkea, mistä en tule koskaan kenellekään kertomaan. Ne on mun omia salaisuuksia ja muistoja pään sisällä. Mulla on tosi vähän sellaisia.

On tosi tärkeää oppia olemaan itsensä kanssa. Ihan yksin vain. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi