5/07/2017

ILTAKÄVELYLLÄ KAMERAN JA YSTÄVIEN KANSSA


Ollaan hengailtu Roosan ja Joannan kanssa lähiaikoina tosi paljon. On ihanaa löytää ihmisiä, joiden kanssa on helppo ja hyvä olla. Vaikka ei tekisi mitään sen kummempaa kuin kävelisi pitkin Helsingin katuja ja ottaisi välillä valokuvia. On tärkeää löytää lähelleen niitä ihmisiä, joista saa positiivista energiaa. 

Mä mietin viime syksynä ystäviäni ja tuttavia ja sitä, kenen kanssa mulla on hyvä olla. Kenen kanssa mulla on hyvä mieli, ketkä vain laskee minua kerta toisensa jälkeen alas, kuka kannustaa ja kuka on onnellinen puolestani. Totesin, että mun lähellä oli paljon ihmisiä, jotka vain painoivat minut alas joka kerta kun nähtiin. Kenelle minä kelpasin vain silloin, kun minua tarvittiin. Sellaisia, joilta ei kuitenkaan itse apua saanut. Mietin niistä ihmisistä, että milloin he edes viimeksi olisivat kysyneet minun kuulumisia. Oli muutama ihminen josta tajusin, etten keksi mitään syytä miksi edes enää ollaan ystäviä. Sain niistä tyypeistä vain pahan mielen ja olon, etten koskaan riitä. Aika hullujen hommaa puhua energioista, mutta mietin niitä syksynä tosi paljon. 

Toinen asia mitä mietin oli se, kuka uskaltaa sanoa asiat suoraan. Todelliset ystävät tunnistaa siitä, että niillä on rohkeutta nousta sinua vastaan ja kertoa milloin olet väärässä. Milloin olet tekemässä jotain typerää. Se on niin vaikeaa, että kunnioitan niitä ihmisiä lähelläni tosi paljon. Mä oon ollut mun ystäväporukassa usein se, joka pitää niitä saarnoja silloin kun jollain menee lujaa tai joku on tekemässä jotain todella harkitsematonta. Mä oon aika monta kertaa saanut siitä paskaa niskaani, mutta aina jonkin ajan päästä kyseinen ihminen on tajunnut, että olen tarkoittanut kaikella vain hyvää. Sitä se toisesta huolehtiminen on. 

Olipa selitys. Pointtina oli se, että saat olla nirso ihmisistä ympärilläsi. Mielummin muutama hyvä ystävä, kuin 1087 kaveria facebookissa. (Mitä minulla on

2 kommenttia:

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi