5/03/2017

ÖTÖKÖITÄ SEINÄLLÄ


Sain BGA Nordicilta tuon taulun, jossa on ötököitä vanhan opetustaulun tyylisesti aseteltuna. Se on mielestäni kovin söpö. Ötökät ovat söpöjä. Meiltä löytyy kotoa jo valmiiksi saman tyyppisiä tauluja, mm. kalojen ja vihanneksien koristamana. Niissä on kivaa fiilistä ja tykkään kovasti siitä, miltä ne näyttävät. Meidän koti nyt muutenkin on täynnä tauluja, joten yhteistyö BGA Nordicin kanssa tuntui sopivalta juuri minulle. Rakastan tauluja.

Mun mielestä on aina outoa käydä kodeissa, joiden seinällä ei ole mitään. Ehkä se johtuu siitä, että myös mun lapsuuden kodissa seinillä on aina roikkunut paljon tauluja. Niistä tosin ei löydy ötököitä, vaan taidetta joka oli lapsena minusta kovin kummallista. Nykyään niitä abstrakteja ja surrealistisia töitä arvostaa huomattavasti enemmän kuin silloin. On ihanaa, että myös vanhempani arvostavat taidetta. 

Mä tykkään ötököistä. Mun äiti sanoo mua torakaksi, koska mä selviydyn kaikesta. Vaikka maailmanloppu tulisi, eikä mitään jäisi jäljelle, torakat kuitenkin chillaisivat maailmassa ihan onnellisena. Vaikka niiden pää irtoaisi, ne kyllä handlaavat elämän. Muistutukseksi tästä, käsivarrestani löytyy yksi torakka tatuoituna. Se on minulle kovin tärkeä. 

Postaus on tehty yhteistyössä BGA Nordicin kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi