5/16/2017

VAALEANSINISIÄ RÖYHELÖITÄ JA ITSERUSKETTAVAA


MEKKO: Zara 

Kukapa olisi uskonut, että jonain päivänä mun päältä löytyy vaaleansininen mekko, missä on vielä kaiken lisäksi röyhelöitä. Siis röyhelöitä? Minulla? Tämän mekon kanssa kävi klassisesti niin, että bongasin kyseisen vaatteen äitini päältä ja halusin itsekin kokeilla sitä. Näin tapahtuu rehellisesti sanottuna aika useasti. Yleensä se päättyy siihen, että joko varastan vaatteen äitiltä tai kipitän kauppaan ostamaan itselleni samanlaisen. Tällä kerralla yritin jälkinmäistä, mutta Turun tai Helsingin Zarasta en mekkoa löytänyt. Äiti löysi omansa Kroatiasta, mutta niin pitkälle en kuitenkaan taida uhrautua yhden mekon vuoksi. 

Kukapa olisi uskonut, että jonain päivänä annan mahdollisuuden itseruskettavalle. Edes asian sanominen ääneen saa kyseenalaistamaan mun oman terveyteni. Niin siinä vain kävi, että mun jalat näyttää tällä hetkellä elävän ihmisen raajoilta. Yleensä ne ovat valkoiset/harmaat/sinertävät. Mä en siis rusketu, mä vaan palan. Tämän takia olen vuosia ollut hysteerinen aurinkorasvoista ja käytän yleensä suojakerrointa 50. Tänä kesänä totesin, etten halua jälleen näyttää kuolleelta ja hain purkista ihon värin. Pitää ehkä treenaa kyseistä asiaa, sillä tällä hetkellä muistutan dalmatialaista....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi