7/28/2016

KUUKAUDEN KOSMETIIKKAVINKKI - MUN HIUSTEN TOP 5

Mä alotin kesäkuussa tekemään kerran kuukaudessa postauksen mun sen hetken kosmetiikkavinkistä teille ja nyt on tämän kuun vinkkausten vuoro. Kesäkuussa puhuin vegaanisesta budjettikosmetiikasta ja nyt aiheena on hiukset. Keräsin tähän postaukseen viisi tuotetta mistä en tällä hetkellä luopuisi millään. Jostain syystä multa kysytään tosi paljon mun hiuksista ja kaikki jutut mitkä hiuksiin liittyvät on tosi toivottuja. Musta se on lähinnä huvittavaa, koska nytkin mun päässä hiukset muistuttavat lähinnä jotain linnunpesää, mutta tässä nää nyt tulee! 


1. Oon käyttänyt Lushin Daddy-O shampoota nyt melkein vuoden ajan erittäin tyytyväisenä. Se on ehkä yksi riittoisimpia shampoita mitä olen ikinä käyttänyt ja sen tuoksu on ihan taivaallinen. Siinä on orvokkia ja sitruunaa, jotka pitävät hiukset kylmän sävyisinä ja keltaisuuden poissa. Veikkaan, että käytän tota niin kauan kun blondina viihdyn. Sen jälkeen kun nykyinen hoitoaineeni loppuu, haluaisin testata myös saman sarjan hoitoainepalaa

2. Mun tämän hetken suosikki hiusnaamio löytyy myöskin Lushilta. Roots on tarkotettu erityisesti päänahalle ja sen käyttämisen jälkeen koko pää tuntuu viileältä ja virkistyneeltä. Se viileys johtuu luultavasti siitä, että se sisältää minttua joka tuoksuu myöskin hyvin vahvasti. Mä ite tykkään mintusta kaikessa mahdollisessa muodossa, joten toi on ainakin mulle tosi iso plussa. Hunaja ja neitsytoliiviöljy tekee tukasta tosi pehmeen, mutta vahvan.


3. Siis tää ei nyt oo mikään vitsi, mutta mä veikkaan vahvasti että mun hiukset olisivat vain yksi iso rastapallo ilman Niiskuneidin selvityssuihketta. Mun hiusten harjaamisrutiinit ovat ihan säälittävät ja yleensä mulla on kaikki harjat hukassa ja muistutan Rölliä. Mulla ei oo tullut mitään selvityssuihketta vastaan joka olisi yhtä hyvä, ei jättäisi tukkaa mitenkään tahmeaksi ja tuoksuisi vielä kaupan päälle omalta lapsuudelta. Eihän toi varmaan mikään katu-uskottavin pullo tai tuote ole, mutta hiton hyvää ja halpaa. Taitaa maksaa alle 5€ kaupassa. 

4. Vaaleiden hiusten sävyttämiseen mä käytän yleensä Herman's Amazingin Veronicaa tai Sylviaa, riippuen ihan siitä millaisen lopputuloksen haluan. Toi Veronica on tarkoitettu platinaan tukkaan ja Sylvia hopeaan. Herman's Amazing on siis mun duunipaikan Cybershopin oma hiusvärimerkki ja se on kokonaan vegaaninen. Multa lähtee isot peukut ton tuotteen koostumukselle, sillä se on geelimäistä ja tosi hyvin levittyvää. Nyt en tosiaan oo pitkään aikaan edes sävyttänyt millään suoravärillä, mutta ajattelin että nää värit kuitenkin ihmisiä aina kiinnostaa.


5. Balmainin suolasuihke on mulla ainakin toiminut tosi hyvin. Sitä ei ole kehuttu markkinoiden parhaaksi suolasuihkeeksi ihan turhaan, vaan se lunastaa odotukset kyl täysin. Hiukset saa tuuheiksi tyvestä latvaan ja saan ton avulla mun hiuksiin juuri sellaisen rakenteen kuin haluan. Tossa on muutenkin sellainen tosi parfyymimainen tuoksu mistä tykkään hirveesti. Mä muutenkin oon tykännyt aina käyttää Balmainin hiustuotteita mitä meillä varsinkin mun vanhempien luona on paljon. Vaikka sillä ei ole mitään suurta merkitystä itse tuotteen kohdalla, mutta tykkään varsinkin Balmainin tuotteiden tosi pelkistetystä ja tyylikkäästä ulkonäöstä. 

Onko kenelläkään samoja suosikkeja ja haluatteko että jatkan kuukauden kosmetiikkavinkkejä?

9 kommenttia:

  1. Balmain löytyy munkin hyllystä ja en vaihtais enää koskaan toiseen♡ Hitto kun tekis mieli joskus kokeilla hermanseja mut tää musta tukka, tää musta tukka.... en jaksais lähtee vaalentaan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Balmainin suolasuihke on kyl mullekki semmonen mitä en lähtis vaihtamaan mihinkään toiseen tuotteeseen! No siis se vaalennusprosessihan siinä onkin, mut toisaalta jos haluut jotain tummaa vivahdetta vaan tukkaan ni eihän sun paljoo tarvii vaalentaa. Kirkkaiden sävyjen ja varsinkin pastellisten sävyjen kansssa se rumba onki aika loputon.. :D

      Poista
  2. daddy-o on kyllä paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Se tuoksuu ihan taivaalliselta

      Poista
  3. mistä itse ostat lushin tuotteita? toi roots kiinnostelis kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostan aina ihan Lushin Helsingin liikkeistä. Ilmeisesti netistä tilaaminen olisi kuitenkin halvempaa!

      Poista
  4. mitä balmainin suolasuihke maksaa?

    VastaaPoista

finnish & english only
contact: nelli.kentta@hotmail.fi